9c..

Jahaja, nu har man börjat i skolan också..
Ghs 9c faktist..
Första dagen i skolan gjorde vi inget speciellt fick vårat skåp, och jag fick överskåp! :) , sen gick vi igenom schemat, verkade helt okej, fast vår klass är ganska mycket delad bara..
Sen åt vi lunch , köttbullar&makaroner ...
Sen fick vi fara hem :) men vi måsta vänta i nästan en timme tills taxin&allabussar kom..
Idag då så började skolan "påriktigt" hade vanliga timmar, fick nya böcker och fått redan tre läxor på vår första riktiga dag..
Sista timmen hade vi profil, vi ska laga nånslags film av den där filmen Mamma Mia som gick på bio, vi ska tydligen ta ut all text å göra nån film av det, förstod inte riktigt, men får veta mera på fredag när vi har profil, tror jag ! haha..
Och ikväll vet jag inte vad jag skall göra, försöker få tag i min kompis, men annars kanske jag ser en film å far ut å cyklar eller nått, fårse ...





                              

Kommentarer
Postat av: Malin

blooogggaaaaa!

2008-08-23 @ 14:21:34
URL: http://www.malins.bloggagratis.se
Postat av: josefin

så du har också börjat blogga, vad roligt! då kan man hålla koll på va som händer i ditt liv också :) hoppas allt är bra me dej!

kram kram från

storasyster

2008-08-30 @ 19:03:00
Postat av: Milla

blogga nu då =)

2008-08-30 @ 19:37:31
URL: http://www.millisbloggen.blogspot.com
Postat av: Micaela

Jag ska försöka blogga så ofta jag kan :) haha..

2008-09-12 @ 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0