Hallåj !

Nu har jag faktist orkat laga en blogg, åhå !
Japps men kommer inte skriva varje dag precis men ska försöka skriva så ofta jag kan..

Idag steg jag upp halv tio och gick i duschen sen for jag och klippte håret, det vart KORT, men fint fint nog.
Sen for jag och mötte malin när hon cykla hem från jobbet, men det blåste storm så det var jätte jobbigt att cykla...
Sen fick vi gäster till middagen, vi åt nånslags kycklinggryta och till efterrätt hallon&glass&kinuskisås ! det var jättegott!
Sen såg jag lite på film på kvällen..
Men imorgon skall jag&Malin&Mamma till Åbo och shoppa, vi ska sova över på ett hotell en natt också...
Så vi far imorgon runt 2, båtresan tar så jäkla länge bara ! usch usch..
Kommer hem på lörda natt, och sen har jag bara sönda kvar sen börjar jag skolan, jag orkar inte börja plugga igen..
9c nu då..

Harebra !

                                     

Kommentarer
Postat av: malin

yeeeeeey! :) blogga ofta!

Snart ska vi shoppa ;) brukar du läsa min blogg nu förresten?

2008-08-14 @ 21:42:10
Postat av: malin

uppdateeerraaaa! =)

2008-08-18 @ 08:57:40
URL: http://malins.bloggagratis.se
Postat av: mic

http://www.clocklink.com/

2008-10-14 @ 14:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0