Måndag

aaaaaaaaaaaaaaaaah, vad jag hatar prov !
de e så jävla stressigt just nu i skolan så allt går bara skit.
Nämen den här vecka har jag 4 prov & luciaövningar på tisdag och sen på fredag och lördag så ska vi lussa på massa ställen .
Och Emelie vart lucia :) de tyckr jag var bra.
Imorgon har jag engelska prov och jag fattar inte ett skit av passiv nått ? Kanske borde plugga mera...

I lördags var jag till Sve med Sara&Malin, shoppade lite, men de var så himla mycket folk så man stod i skiiiit länge.
Var så himla mycket folk så man visste inte vad man skulle göra, men alla behöver väll julklappar...

Julkalendern iår är ju helt konstigt, värsta moderniserad och inte mycket med jul att göra, Men ser på den endå, man ska se på julkalendern de känns som dagarna går snabbare på nått sätt, kan inte förklara men men...

Och Andra avenyn är slut för iår!! varför måst de sluta så jobbigt då ? de e de jag hatar med serier när de e som mest spännande slutar det.

Jeje, jag tycker man skulle kunna skita i den här veckan helt enkelt.

Saknar Syster <3






























Kommentarer
Postat av: Malin

Jag saknar dig också! men nästa vecka kommer jag hem, då blir det julgodis :D

2008-12-10 @ 19:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0