Söndag

Yey :)
Julen var najs & gillar mina presenter :D

Och igår var jag till sveee men julina och shoppa lite kläds, var ju värsta mellandagsrea så det var värsta mycket folk& skit långa köer till allt, men hitta nog ändå nått fast det var värsta utsållat :D

Mjaaaaa, jag har jullov till den 7 så de är jäääävligt skönt :D
Har massa the OC att titta på så jullovet kommer gå säkert skit snabbt ..

nyår ska jag till petra, sen far vi nog till hennes moster & ser på raketerna i stan troligtvis :)

Hadd inge spec att skriva, nu ska jag sova för jag är skit trött & kanske ska till stan imorn så :)

Syster är sjuk nu oxå så de är ikke roligt det :(
hoppas hon mår bättre imorn , <3

Det är bara 91 dagar till min födelsedag ;D
 haha !






Kommentarer
Postat av: SARA!

ja och snart e det min födelsedag oxå! :DD

och så har du ju saknat mej över julovet såklart haha ;D

2008-12-30 @ 00:54:46
URL: http://saraj0hansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0