Måndag

Måndag igen, helgen gick fort.
For på unga band i Lördags med matte, ganska långtråkigt ibland, men okej.
Mamma och Pappa har farit till kroatsien så, Min gudmor Ann-Helen kommer lite nu och då.

Skola då, väldigt tråkigt, inget speciellt.
Gjorde klart min barnklänning, men nu vet jag inte vad ja ska göra, ska jag spara den till någon eller ge den till nån behövande?
sen massa tråk ämnen,
sen hem och börja plugga kemi såklart, usch va det är jobbigt..
fick låna en kemi cd så jag sitter och lyssnar när dom snackar medans jag gör massa, städar, lagar mat och sitter och käkar glass, mendan hon sitter bara och pratar, men nu börjar hon bli tråkig att lyssna på...
Ann-Helen kommer klockan nio & då kommer väll också simon&tomas på tv :)




Kommentarer
Postat av: Malin

Du kan alltid spara klänningen tills jag får barn ;) Hahah!

2008-10-27 @ 19:29:28
Postat av: Malin

Du har blivit utmanad på min blogg!

2008-10-30 @ 18:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0