Tisdag


Skola, som vanligt..
ja tyckde vi hade bara tråkiga ämnen idag, fast endel var rättså softa..
  på kemin så gjorde ja å malin nån slags fosfat blandning, vi fatta inte riktigt men men,
     sen hade vi matte, men vi satt i ljusgården och snacka tvserier och filmer hela timmen..
        sen hade vi engelska prov, de var sådär lagom svårt, kunde inte allt precis 
        Mat.. äckling sjömansbiff, sen bara önödiga timmar, studiehandledning, fysik, profil..

Yes, sen hem !
Men måsta såklart börja plugga rella prov, men helt plötsligt hammna jag och börja fixa på min blogg istället,
gick inte så bra men lite fixa jag nog..
Sen duscha jag och nu sitter jag här igen..
Usch usch, nu måst ja värkligen plugga !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0