Fredag

Idag är det fredag, men ingen skola :)
har påsklov, men skola på tisdag igen ...
 
igår var jag till mathilda en stund på kvällen :)
vi tittade lite på film och snacka typ,
Idag steg jag upp runt två tiden, bakade en kladdkaka med syrran och sen for jag till mathilda igen :)
vi var ut och gick en bit sen tittade vi lite på film, sen körde jag hem igen :)
Åt just middag med familjen , och nu har ja tråkigt..
Mathilda kanske kommr hit ikv , haha :)

Har dessutom lämnat in min ansökan ...
valde media tillslut, hoppas det blir bra :)
vet endå inte vad jag skulle göra annars så, ? :)

och måst bestämma vad jag skall göra på projektveckan, men jag haer ingen aning ?
orkar inte fixa om mitt rum , så fult är det inte..
och om ja skulle skriva en uppsats, vet ja endå inte om vad ?

nu har provperioden börjat oxå, runt tre prov varje vecka , tills ja slutar typ..

jeje, tänkte gå i duschen snart och sen får ja se vad jag gör ....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0