Onsdag

de här var en ganska tråkig dag ...

börjar så att jag måste stiga upp runt 9 för att jag sku till tandläkaren, 
har haft tandvärk i den tanden dom håller på rotfyller, men eftersom min tandläkare har typ semester så fick jag nån ny som inte visste mykke, så hon gjorde ingenting & nu har jag istället bokat tid till min vanliga , men får ha lite värk i typ två veckor till.. 
Och sen for pappa och jag till akuten och såg hur de var med farmor, hon mådde nog bättre men fick vara där över natten så..

sen hade jag inte så stor lust att göra nånting, fixa på min blogg ^^ eller laga en ny header , fixa färger och så, men endel kan ändå inte se det så de är dåligt, alltså den vill inte updateras för några, tex. jag kan se min ändrade blogg på internet explorer, men om jag öppnar den i google crome, så har inget ädrats :S och de är jobbigt !

anyway, syrran satt här med sin data oxå så fick lite sällskap, kommer sakna henne när hon far <3







Kommentarer
Postat av: Malin

NU kom ditt inlägg från i onsdags, men igår fanns det inte där! stört...

åh jag kommer sakna dig också, jättejättemycket :( vems säng ska jag nu sitta på hela tiden?

2009-08-14 @ 10:02:50
Postat av: Mic

Okeeeeeeej :O konstigt,

jaaaaa, du får ikke fara :( <3

2009-08-14 @ 12:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0