Onsdag

ehm, nog är det så att skolan började igår..
men nu är de så att jag varit sjukt trött så inte orkat skriva på ett tag ...
 
iallafall så var familjen till tallin i söndags & jag shoppa nog lite och sådär :)
sen på måndan tog jag det bara lungt för vi kom hem runt 5/6 på natten såatt..
men på tisdan börja jag skolan 9, mam skjutsa in mej till helling & sen så gick vi till skolan ...
helt soft dag alltså, träffa klassen , lärde sig namnen , fick schemat, skåp fick vi & sådärant (:
klassen är väll okej, känner inte alla men nå blir väll bättre...

idag så börja vi 9 igen så for till helling igen först :)
sen i skolan så hade vi nå tävling & nått lästest, sen en hål så vi gick å käka glass & sen hade vi ganska soft dag (:

imorn börjar jag 8 & slutar 4 så att ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0