Söndag

jagvet jagvet, jag är sjukt lat på att uppdatera nu..
men nu är de så att jag går i skola från 8-4 nästan varje dag, är sjukt trött på kvällarna och har inga krafter till att orka skriva.. (:

men i fredags for jag å några från klassen till elin och hade det trevligt :)
sen på lörda dag gick jag till faster och träffa lite släkt :)
sen på kvällen kom matte hit & satt och loda lite :)
och idag har jag gått och blivit förkyld ! :( ujuj,
vi som har presentation imorn och allt, vi får väll se hur de ska gå...

saknar redan syrran , tycker hon kan bo hära.. <3






  MK09 snyggingar ! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag saknar dig också :( tycker du kunde bo hära... :)

2009-08-30 @ 17:26:47
URL: http://malinder.blogspot.com
Postat av: mic

jaaa de kunde jag också kunnat gjort, borde börjat den där media skolan där ;) haha <3

2009-08-31 @ 20:13:54
Postat av: sarisen

feting snygga bilden :)

2009-09-01 @ 22:49:42
Postat av: micxi

hihi :) yeaah :D

2009-09-02 @ 17:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0