Onsdag

onsdag och sportlov !
sportlovet har gått skit snabbt juh!

I lördags bakade jag bullar och sen kom sara och vi spelade lite playstation och så :)
sen på söndag drog jag till malin i uppsala :)
vi käka ben&jerrys och glodde lite beck när jag kom :)
sen på måndagen shoppade vi hela dagen och så..
sen på tisdagen tidigt for  jag hem igen..
sen spelade jag playstation hela dagen :D
och idag kom kusin Petra och Tuppu och Ines och Maja :)
så jag lekte lite med ines och maja sen gick vi ut till holmen och grilla korv och käka bullar :)
 > ska precis äta middag sen har jag ingen aning :)
och imorn ska vi till stockholmmmmmmm !
mkt sverige och lite pluggande ;/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0