Torsdag

Ehem, jag vet jag är lite slö på att skriva, haha..

Har haft fullt upp med att vara sjuk och försökt hänga med i skolan..

Första dan i skolan och jag var så sjukt förkyld så jag stanna hemma resten av veckan..
Men nu när jag är bättre så måst jag försöka plugga...

Hade mitt första prov idag för iår, samhälla, usch vad svårt sånt skall vara, men gick väll helt okej då...

Vi skinnade på gymnastiken idag också , de var sjukt dålig is så man bara snubblade, asfalten var typ framme och hål överrallt, men visst var det ganska skoj endå..

I helgen ska nog jag och pappa till syster och ha roligt :)
egentligen ska hela min klass på teater till högtomt men jag slipper isåfall :)
Yes, saknar malin :)

Nästa vecka har jag på onsdag religions prov om judendomen, sen torsdag har vi frilutfs dag, jag tror ja ska pilka bara för att malin& sara valde det såååå... om det är is förstås :)
 Sen fredag bioligiprov om blodet typ, och jag måste värkligen få bra i det här, kan inte sänka nu...

I Onsdags var alla nior i vår skola till lusse och kollade, verkade väll okej, men inte min typ av skola tror jag nog..
Jag har fortfarande ingen aning vart jag skall söka ?
Media  eller  Sos ?
Vet inte vilket som är bäst, eller vilket jag har störst chans att komma in på.. 

Jeje, får väll helt enkelt se vad som händer...






 

Kommentarer
Postat av: Malin

Saknar dig med! Kul att ni kommer hit :)



Ps. Sos sos sos sos sos sos sos sos.... ;) nej jag skoja, du ska söka dit du känner för! Men sos är verkligen sjukt braaaaaa!

2009-01-23 @ 14:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0