onsdag

i måndags jobbade jag ju på dagen & sen på kvällen for jag till stan och träffade julina :D
   vi gick till tivolit i stan , eftersom hon hade fribiljetter, :)
det var väldigt lite folk där, fast de regna ju lite så ..
vi åkte nån jäkla snurr sak , alltså den snurra så mycket att några i den spydde tillochmed ...
sen åkte vi det där piratskeppet som går upp och ner, det var skit roligt fast man fick lite mkt blod i huvvet när den stanna upp och ner :D
Sedan så gick vi och köpte choklad & sen for vi till sund till julina och tittade lite på film & så :)
 sov där, och sen på morgonen tog vi bussen till stan och åkte upp de sista biljetterna på tivolit.
Slog huvvet så mkt i den där snurrsaken så nu har ja typ nackspärr :O
jeje, men sen gick vi och köpte lösgodis & for hem till mig och käka..
tittade på två filmer & sen måsta hon hem ...

idag steg jag upp runt halv 8 & jobbade lite...
och sen sov jag en stund & sen gick jag ut och klippte lite gräs..
snart nu ska vi väll handla & sen måste jag fortsätta klippa gräääääs...
vi får se om ja hinner & orkar något mera ikv..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0