måndag

Jag kom in på Media & kommunikation på yrkes ! :D




fan vad jag hatar de här vädret , jag vill ha sol !
nämen , jag har inte gjort så jävla mkt ännu faktist , jobbar lite nu & då typ :)
eftersom de varit så dåligt väder kan man inte göra så mkt, glor på film jävligt mkt (a)
och på fredag äre ju midsommar & då kommr petra och hennes familj hit som alltid :)
sen på sönda far jag !

och nu vill julina att jag ska komma till stan ,men ja måst jobba , eller tror jag måst fara till eckerö med pap & hämta sten & sedan bygga en sten mur eller nått :P
ojoj, jävla ryggproblem man har :)

NU ska jag och pap fara :D
och tänkte gå till farmor & farfar och berätta sen för jag är så  glad nu :)
sarahelling kommr gå i samma klass som mej i tre år till och det är så bra ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0