lördag

oj de råka ta ett tag innan jag skrev igen..
har varit sjuk en vecka så de tog alla mina krafter och orka inte skriva då,
sen har jag varit väldigt trött och råka somna lite nu och då när jag kommit hem från skolan ..
idag var jag på lilla jul marknaden ! :)
sen har mam och jag pynta massa i huset och ätit lite julmat så fått värsta julkänslan (:
har även typ nackspärr idag så sjukt jobbigt ;o
snart kommer syrran hem också !ellr rättaresagt på torsda :) <3
igår var mathilda hit, vi käka lite nudlar och såg på idol typ :D
vet inte riktigt vad som händer ikv, kanske ser en film bara & tar de lungt :)
glad lilla jul !


Kommentarer
Postat av: Malin

Jaa, på torsdag kommer jag :D <3

2009-11-29 @ 12:13:47
Postat av: Mic

jaaaaaaa :)

2009-11-29 @ 13:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0