trötter

ops.. var ett tag sen ja skrev :o

nåväl, jag & julina for till örebro på onsdan redan så missa halva dan av skolan :)
åkte eckerö sen buss sen tåg , sen gick vi till emmi&julina en stund och drack lite te och sånt ! (:

på torsdan stack vi ner på stan & shoppa lite :)
köpte väll inte så mkt men, typ skor, två t-shirts, en tröja, ett halsband, gympabyxor, mössa, halsduk, tror de var allt :)

gick även och köpte lite lösgodis & tittade på desperat housewives på kvälln :D

på lördan måsta vi fara hem igen... :(

och nu har ja varit i skolan i tre dagar igen..

alla dagar nästan lika slöa, blir bara tröttare och tröttare..
igår slockna jag direkt när ja kom hem & sov till klockan 8  :o

idag var jag,sara,moa,amira och amanda hem till amanda på lunchen å käka pizza :)

nu ska jag dricka en kopp kaffe och sen går jag antingen till farmor och farfar ellr glor på gossip girl :) !
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0