tisdag

bloggen skall inte se ut så här ! håller på fixar men går lite trögt !
iaf så var jag till sve med malin i helgen :) for och träffa josse och mats, sov i deras nya lägenhet !:)
shoppa, käka pizza, glodde på film och spelade lite buzz :) trevligt !
sen tog jag båten hem ensam, och malin for tillbaka till örebro så nu äre tomt hemma :(
, i måndags så gick jag och fika med sara och elin :) sen for elin hem så jag och sara gick på stan och snacka typ bara :) <3 också trevligt !
somnat i bussen på vägen hem igår och somnade i bilen påvägen hem idag .. är så trööööööööött !
nu ska ja käka midda sen får ja väll se, om ja orkar göra nått mera ikv.. se en film ellr nått ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0