Måndag

Jaha.
Nå nu är det måndag igen, helgar går så fort tycker ja.
I fredags for jag på fest till Manda, eller till emkarby skola kan man säga,  vi fick tortilas och tacos när vi kom dit, så ät vi ett tag, sen så sjöng vi lite singstar och endel spela guitar hero, men de va lite slött för alla kunde juh inte göra det,..
Men ja&sara&malin hade no skoj endå, dansa runt å köka popcorn :)
son for ja hem och sov..

På lördag skulle egentligen ja å matte cykla men de va dåligt väder, så hon fick skjuts till mej, vi spelade playstation i fem timmar sen värkte våra tummar som fan, och jag matte och pappa for och åt pizza till Wirrans, sen skjutsa vi hem matte, sen plugga ja lite å såg på topmodel, såndärnt slött,

På sönda, for jag till matte en stund på dan, vi gick ut å gick lite , ti mattsons, köpte god hallon glass och satt oss vi källbo och slöa :)
Sen på kvällen städa ja mitt rum och såg lite film...

Måndag.
Jamen , slöjd, snart är min  barnklänning klar..
Sen fick vi veta matte provsresultat, ja kommer å sänka i betyget, perfekt !
Jamen endå, dagen var jätte tråkig,  sen kom ja hem och baka kladdkaka sen somna jag och vakna inte förrens middagen..
Sen titta ja lite på top model & försökte plugga engelska men men...

Har haft Geografi prov, men inte fått ut dom ännu, så..
Och har engelska prov imorgon och rella prov på onsdag..
 senså har jag höstlov i två dagar ! , och då vet ja inte vad ja ska göra, malin kommer hem på torsda natt så :)
Kanske ska följa med till stan på fredsag för hon ska ha nån fotvård..
Senså har jag inten aning,
måst plugga hela höstlovet för ja har tre prov sen ...
Usch va ja hatar prov !

Har fixat prao oxå! på godby dagis :)
Tydligen hade många ringt dit men ja fick no plats där ja !
Ska praoa där den 3 november..
De ska no bli läskigtskoj, nåja  bättre än skola !

Jamen nu ska ja snart se Simon & Thomas på tv, så ja måst hinna plugga lite före det ..

Vet inte när ja kommer skriva nästa gång men , Harebra !





Kommentarer
Postat av: Syster

Det var på tiden du!

Förresten kommer jag hem redan klockan sju på torsdag kväll, så jag hoppas att du väntar med kladdkaka färdigt :D

2008-10-14 @ 18:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0