Lördag


varje dag tänker ja så att , nu ska ja blogga ! men tror du jag okar börja ? needå..
men jag hade tänkt att ja iallafall skulle orka skriva lite varje dag, men istället blir de långa texter sådär nu och då...

men iallafall,  idag väckte pappa mig halv 7 så gick jag ut och jobbade, plockade plantor i ställningar, 
men det tog inte länge så efter jag var klar gick ja och la mig igen, 
sen runt två steg jag upp och åt frukost , och tittade lite på one tree hill..

igår hade syrran fest, de skulle sjunga singstar så att jag fick lägga igång de åt dem & så :) 
eftersom hon fyller år på månda så var jag till stan igår och köpte lite presenter år henne som ja hoppas hon gillar ;)

jag har sjukt tråkigt här hemma, malinsaramanda är i malta & sara är i usa & matte är på gröna lund förtillfälle , och jag är hemma :( 

& jag vill så gärna ha en ny skrivbordsstol men , hittar inte nån jag gillar , & snart ska ja köpa en ny dator hade jag tänkt, men har inte hittat nån speciell sån heller :/ 
och måste ha lite pengar oxå, så ...

snart är sommarlovet slut oxå & de gör så jag nästan får paniiiiik, jag orkar inte börja nån skola ennuuuuuu, 
men mja, alla måst väll så.. den 18 börjar jag, i media & kommunikation, seriöst ? vad vet jag om sånt, jag kan absolut inte rita & jag är så dålig på att ta kort & vet inte mycket om photoshop, lite men inte mycket ;O

okej de här inlägget vart lite negativt men ,  om man säger så här då, snart har jag en ny skrivbordsstol& en dator & alla mina vänner är hemma & jag kommer gå i en bra skola med en av mina bästaste vänner & lära mej massor med saker jag inte vet , så var de lite bättre, men nu tycker jag att mina one tree hill avsnitt kan ladda ner så blir den här dagen mycket bättre.. :)

bara för de är onödigt att veta så när jag har tråkigt så städar jag, mitt rum är väääldigt städat, har hunnit städa hela min garderob ! & alla mina hyllor & skrivbordet och sådär, sjukt tråkigt men , mja bättre än att ha tråkigt kanske ? men nu när allt är städat så har jag endå tråkigt så de löna sig inte så mycket ;O 

usch jagvet onödigt mycke text, men syrran vart väldigt glad över att jag blogga så , jag gör allt för att få hon glad ;) 

hade bra ! 


Kommentarer
Postat av: Malin

aaaw, vad du är söt <3 haha du har visst tagit åt dig lite av det där jag sa om dina negativa inlägg också ;) och förresten är det ju inte meningen att man ska kunna allt när man börjar skolan, du går ju där för att lära dig!! och jag tror inte man måste kunna rita...



blogga på! :)

2009-08-01 @ 17:00:06
Postat av: Matte

bra Mic, blogga blogga blogga! :D

2009-08-02 @ 14:49:18
URL: http://mathildacarolina.blogspot.com
Postat av: mic

haha <3 tack malin ... jaaa, men ja ska försöka vara positiv , jaaa men vi har 4 timmar bild & jag kan inte alls rita :(



haha ska försöka orka blogga ofta ;)

2009-08-02 @ 20:28:18
Postat av: Malin

Ja men vi hade också bild, inte fan kan jag rita men ändå gick det bra :D



Bra att du bloggar! :) Och slår in paket också förstås ;)

2009-08-02 @ 20:43:27
Postat av: mic

haha, jaa nog för att jag hade 10 i bild en termin i åttan ;) haha, men ..

jaaa :) fast nu har du ju fått dina paket :D<3

2009-08-06 @ 13:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0