onsdag

blir så trött på de där jävla tidningsaken.. eller idag var min grupps dedline men ingen i min grupp var i skolan då ?!
så att vi fick helt enkelt skicka in allt senare på dan fastän frågelådan inte var klar osv..
men iallafall så har ja haft kärnämnesdag.. det betyder, två timmar svenska där man antingen inte lyssnar ellr blir helt knäpp för läraren är så udda. Sen dubbeltimme matte, ojoj, men idag gick de faktist bra ! amanda och jag han typ klart med alla uppgifter för första gången :)
sen engelska 2timmar, och jag och sara är nog mest flumm alltså, råka slå till henne så hon fick ett märke på sin läpp av hennes penna , ops...
och sen basket då, sånt gillas :)
nu är mam&pap borta och jag funderar på att laga en kopp te och kanske se en film :)
btw, fixar headern nån annan dag när ja orkar ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0