måndag

lite seg på att uppdatera mig, i know !


okej, förra måndan var jag sjuk så jag låg hemma och mådde illa :/
sen var jag i skolan hela veckan, och på freda kväll var ja till stan på open by night..
lördan var jag och mathilda till stockholm och shoppa ! :D
fast hitta int så mkt men, sparar pengar för ska till örebro på höstlovet så :)
söndan, så skulle jag ha behövt plugga men istället så , sov ja lite länge & pröva mina kläder lite för mkt & for och handla & tittade på bones, såååååååå ...
idag ska jag plugga hade jag tänkt, tog två bussen hem & nu sitter ja å dricker cola& käkar riskakor (:
är på mammas data så har inga bilder hära, men laddar upp nåra nya nån annan dag..
har btw köpt en ny hårddisk 1 tera :)
yeeeay så nu kan ja spara allt ja egenligen inte behöver ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0