4jan

idag är jag glad :)
nå skulle egentligen stiga upp lite, meeen somna först 4 såatt :o
iaf så glodde ja lite o.c, sen gick jag och malin ut och gick, en runda ut på isen lite (:<3
senså har jag städa lite mitt rum och sen kom faktist sara hit :)
saknat henne så, vi såg iaf på final destination 4 , lovlie film fast lite äcklig i mellan åt ;)
på torsdag börjar skolan igen, och jag har faktist ingen lust ! har inte krafter för att börja lära mej nått igen.
imorn hoppas jag att matte kommer hit ! :)<3 eller så kanske sandra sku komma på kvälln ?
längtar oerhört mkt till sportlovet ! för då far jag,mam,pap + sundins till gran canaria, puerto rico :D
och nu i helgen så far nog jag och malin till stockholm till syster josefin :D <3
nu förstår ni varför jag är glad (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0