torsdag

imorgon är det så att jag slutar nian !
alltså gud, jag vet inte riktigt om de är en bra eller dålig sak ennu ?
jag kommer verkligen sakna min klass & allt rikigt..
men ändå så jävla skönt att slippa ghs, orkar inte med den skolan mera vill bara springa därifrån, fast endå...
Imorn börjar vår avslutning runt nio och slutar typ elva tror jag typ :)
usch usch, vi måste gå upp och hämta våra betyg och sånt är jobbigt !
och jag vill inte ha stipendium för mitt projekt för då måste man gå fram dit, nej nej ..

Sen ska malin & jag gå till glassbilen när vi kommer hem :D

och på kvällen ska jag ut med klassen och äta & vara på stan :)
9c oj oj, vad de kommr kännas konstigt utan alla :(

sen på lördag ska vi till faster på kalas & så :)

nämen sen har jag sommarlov i typ 11 veckor !
och jag far till finland runt den 21 och ska vara barnvakt åt mina kusiners barn i en vecka ungefär.
Sen i agusti far ja dit igen en vecka innan skolan..
Annars ska jag väll bara jobba hemma som vanligt :)

Hade värsta lunchen idag i skolan , man vart skit mätt , men det var rättsågott jo :D
Sen kom syster & hämta mig från skolan för vi fick sluta tidigare :)
sen tittade vi på ´i taket lyser stjärnor´  den var bra bra :D
och sen villa hon sminka mig & fixa mitt hår så nu ser ja värsta festarn ut :D

hihi :D
jag får sommarlov imorgon !


Kommentarer
Postat av: Malin

Aaw, du är så sööt <3 :D

2009-06-04 @ 19:53:10
Postat av: mic

hihi :D tack så mycket :D <3

2009-06-07 @ 20:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0