Lördag

hmm,
alltså, jo...

Igår var jag till ungdomsgården, spela lite buzz och sjöng singstar :)
var och åt glass till grillen också,  så gott med bollglass alltså :D

Idag vaknade jag av att mam ringde runt halv två kanske , hon är uppsala hos syrran så..
sen åt ja frukost och sen gick ja å pap till farmor&farfar och drack kaffe :)
skulle börja med dispositionen så gick och tog lite kort på husvagnen och sådär, sen var jag ute en stund och fotta :)
Sen tittade jag lite på Dollhouse, det är en lite mystisk, men bra serie :)
och sen åt pap och ja midda och jag tänkte dra till grillen med sandra&tesse nu , men vi får se :)

bara några dagar kvar i skolan , på måndag måste jag lämna in min portfolio, så måste hinna skriva klart om syslöjden..
och på tisdag har jag kemiprov om typ elektrokemi, så tråkiigt...
och på onsdag ska vi lämna in vårt fysikprojekt om kärnkraft, men egentligen ska betygen sättas på tisdag så ja vet inte riktigt ja ?
men sen är jag iaf ledig på torsdag och fredag :)
och sen går jag i skolan måndagen efter det och tisdagen , sen börjar min projektvecka ..





 



mitt projekt, och den behövs verkligen fixas till :O




Kommentarer
Postat av: Malin

Hittade du min projektgreja?

Hihih jag är hemma när du har projektvecka :)

2009-05-17 @ 13:19:05
Postat av: mic

hey , jo det gjorde jag :D

hihi vad bra , då får du hjälpa mig och underhålla mig :D<3

2009-05-18 @ 19:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0