orkar inte

usch, är så trött . skol trött.
vill bara ligga hemma och sova imorn , eller hela veckan tack !
kärnämnes dag idag då..
vår svenska presentation gick vällsådära, alltså sara och jag hade inte läst boken så att de var lite svårt, men men..
och verkligen jag hatar procent, fattar inte varför jag ska ha de så svårt att fatta det ? har alltid varit så ..
engelskan är bara flumm, hon hör ju fan inte vad nån säger vår lärare :o
skriver en presentation på data timmen, och kan nån gissa vad ja skriver om ? jo jordgubbar. konstigt eller hur?
Innebandy på jompan, jag känner mej otroligt lat. jag skulle gärna fara ut och gå , men är ensam hemma och ärligt talat är jag sjukt mörkrädd.
sorry om ja låter depp..
men saknar malin, och har sjukt lust att bara flytta till örebro och börja nån skola där bara för att få vara med henne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0