Fredag

idag äre en "ledig" dag .. 
eller jag har dagsverke idag, så jag slapp skolan iaf !

steg väll uppsådära halv 10 , putsa lite majs med pappa & sen plocka jag jordgubbar ! :)

den for pappa&jag&malin till stan med majsen, sen var jag och köpte lite shampobalsam & ben&jerry´s ! (:

gick och klippte farmor&farfars gräsmatta & fick sen kaffe&glass dära :)

sen höll ja på spy idag oxå !
blodigt rådjur som hänger i källarn så man höll på få nå fel...

ikväll vet ja inte vad ja ska göra.. vi får väll se :)
imorn kväll ska mam&pap ha majsfest hära, så tror petras familj kommer hit, så får träffa henne iaf (: <3





Kommentarer
Postat av: sarisen

Jamen precis som mig det där med rådjuret, minns du min rådjursdag? :s

2009-09-26 @ 10:02:22
URL: http://sarahelling.blogspot.com
Postat av: matte

fin bild! :)

2009-09-27 @ 00:46:16
URL: http://mathildacarolina.blogspot.com
Postat av: Micsi

haha, jo jag tror de !, så äckelpäckel !

2009-09-27 @ 12:15:48
Postat av: Micsi

taackkkkkk ! :)

2009-09-27 @ 12:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0