måndag

trött micaela idag ..
men iaf, skolan var okej, fixa på designen till miljöbilen i tvåtimmar , sen lite kommunikation visa upp vår orginella marknadsföring & sen ritade ja lite i två timmar :)
och tog bussen hem 2 och GICK hem ! haha, bara fyra kilometer men endå.. kom hem runt 3 och nu en kopp kaffe och banan sen tror ja jag går i duschen :)
känns skönt med lite motion, jag och eli ska ju börja med vår nyttiga diet till gran canaria också :) jag ska försöka inte äta godis, chips, läsk och glass tills jag far.. alltså 25 dagar !


Kommentarer
Postat av: Malin

Hörrududu! varför tusan ska DU gå på diet?! nejnej, det där går inte. Förresten, OM jag kommer hem nästa helg så ska vi laga kladdkaka så då kommer du inte undan i alla fall!! :)

2010-01-25 @ 18:25:21
URL: http://malinder.blogspot.com
Postat av: Malin

iofs, kladdkaka stod inte med som vad du inte skulle äta... :)

2010-01-25 @ 18:26:04
URL: http://malinder.blogspot.com
Postat av: Mic

hahahah:) för att vara nyttig :D

hihih, de kommer jag sääääkert klara (a)

näe de gjorde de ju inte ;) men får nog se, kanske kan äta lite nötter ist :P haha <3

2010-01-25 @ 19:24:02
Postat av: Malin

Men hallåå. lägg av! det där är inte okej micaela..

jag lagar kladdkaka och du ska fanimej äta av den också!

:)

2010-01-25 @ 19:41:28
URL: http://malinder.blogspot.com
Postat av: Mic

hahaha :) vissssst då ;) <3

2010-01-25 @ 22:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0