söndag

söndag, och helgen är redan över. vart tog den vägen?
men iallafall så sov mathilda här och vi hade de roligt :)
har bara slappat resten av dagen och nu bestämde jag mig för att ta tag i den där jobbiga tre minuters talet vi ska hålla på onsdag.
Hade inte någon inspiration på timmen så bestämde mig för att skriva den hemma, och valde ämnen Vad är meningen med livet?
Jagvet en omöljlig fråga, det vet ja nog men hade tydligen mycket att skriva för har nu skrivit cirka 600 ord och den ska bara vara typ 400, känner att det blir mycket att korta ner innan jag är klar.
Iallafall så fick jag värsta energi kicken(kan vara kaffet) men ialla fall så tänkt skriva klart den så jag hinner lära mig det till onsdan iallafall, och påta in nåra retoriska stildrag även !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0